Bezorging en retouneren
Bezorging door PostNL
Bestellingen op werkdagen vóór 13:00 uur besteld, worden dezelfde werkdag nog aangeboden bij PostNL. Uw pakket wordt binnen 1 tot 5 werkdagen bezorgd.Bij verzending binnen Nederland en België bedragen de verzendkosten € 4,95 per bestelling. Bij een bestelling boven de €50,- verzenden wij gratis uw pakket. De verzendkosten naar Duitsland bedragen € 9,95. Overige verzendingen binnen de Europese Unie bieden wij aan vanaf € 9,95 per bestelling. Wilt u een pakket naar een bestemming buiten de Europese Unie versturen? Neem dan contact op met office@blanchedael.nl.
Gemiddeld wordt 98% van onze pakketten binnen de afgesproken levertijd afgeleverd. Helaas komt het een enkele keer voor dat een levering vertraagd is bij PostNL. Met een beetje pech is een pakket maximaal 4 extra werkdagen onderweg. Ondanks dat wij uw bestelling al hebben overgedragen aan PostNL blijft de track&trace melding vaak staan op “Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt” totdat PostNL het pakket scant in het landelijke depot. Dit is meestal pas op de dag van uitlevering.
Afhalen branderij
Naast bezorging door PostNL of de fietskoerier, kunt u ook uw pakket gratis, eenvoudig en snel ophalen in de branderij van Blanche Dael op maandag t/m zaterdag tussen 10:00 - 17:00 u. Het adres is Aan de Brikkebouw 10 (Sphinxkwartier). Het is niet mogelijk om de bestelling op te halen in onze winkel in de Wolfstraat.
Retour
Voldoet uw bestelling onverhoopt niet aan uw verwachting of wilt u de aankoop om een andere reden niet houden? Dan kunt u de bestelling binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retour sturen of terug brengen (de kosten van verzending zijn op eigen kosten). Koffie (gemalen en bonen) en pinda’s kunnen wij helaas niet retour nemen. Uiteraard moeten de producten die u retourneert, onbeschadigd zijn en in een gesloten, originele verpakking zitten*. Om uw retourzending te kunnen verwerken, vragen wij u ons retourformulier te downloaden, in te vullen en toe te voegen aan uw pakket.
Het is ook mogelijk om uw artikel binnen 14 dagen retour te brengen bij onze fysieke winkels. Dit is enkel mogelijk wanneer u in het bezit bent van de kassabon of pakbon. Als u bij een online bestelling een verkeerd artikel heeft ontvangen of een geleverd product bij ontvangst gebreken vertoont, vragen wij u om eerst contact met ons op te nemen via office@blanchedael.nl, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.
*De retourzending wordt enkel aanvaard in ongebruikte, goede staat en in originele (gesloten) verpakking. Wij kunnen geen retourzendingen zonder retourformulier verwerken.